[GiM logo] gim.org.pl is down || odświeżony jogger (v.0.4) GiMa

Chyba do większości dotarła już informacja o gwałcie (no bo jak to inaczej nazwać) na 14 letniej dziewczynie. W Gazecie oraz w Naszym mieście pisano o 3 napastnikach, w onecie o pięciu.
Najpierw zastanawiałem się, co zrobiłbym na miejscu ojca tej dziewczyny. Oczywiście najpierw na myśl przychodziły mi głównie mało wychowawcze metody: powiesić, obiąć każdemu rękę albo przestrzelić kolana, wykastrować (to na pewno, może hormony by im nie skakały) (plus rodziców także).

Najbardziej podobała mi się wypowiedź dyrektora szkoły, który winą obciąża nauczycielkę. To, że to miało miejsce w szkole a nie gdzie indziej, nie ma znaczenia, znaczenie ma sam czyn.

Z punktu widzenia społeczeństwa, rodzice tych degeneratów powinni być pozbawieni praw rodzicielskich, sami zwyrodnialcy osadzeni do osiągnięcia pełnoletności, po osiągnięciu owej osądzeni i skazani.

Osobiście jestem jednak przeciwny, temu, by ktoś taki był utrzymywany z podatków moich rodziców (sam póki co podatków nie płacę). Niech ZAPIER* do łopaty i niech zarobią na swoje utrzymanie. Myślę, że znalazłoby się sporo takich przedsiębiorstw, które w zamian za opłacanie kosztów pobytu takiego delikwenta w więzieniu, zatrudniłoby go do jakieś ciężkiej, fizycznej pracy pod nadzorem. Owa łopata jest w tym momencie symbolem, dla mnie mogą nawet śmieci segregować, ważne, żeby na swoje utrzymanie zarabiali i żeby byli pod nadzorem.
A jak nie chcą do łopaty to niech nocują jak zwierzęta na otoczonym terenie, a jedzenie zdobywają z ziemi albo z-cholera-wie-kąd.
I za przeproszeniem, w DUPIE mam humanitaryzm, oni się nim nie wykazali.

(Tak wiem, post jest mocno emocjonalny, ale jestem zbulwersowany).
Wcześniej widziałem wzmiankę u qrdupelka

catz: [i.nne]
dnia środa, 25 październik 2006, 185313 by Michał 'GiM' Spadliński

Komentarze:

Proszę wpisy pisane po angielsku komentować również w tym języku.

Nie zgadzam się co do wypowiedzi nauczyciela. Jak to nie ma znaczenia? To szkoła była, a w szkole dzieci powinny być pod opieką. A nie były. Owszem mogło to się stać w lesie/dyskotece/parku, ale że stało się w szkole jest jeszcze bardziej bulwersujące (chociaż bardziej bulwersujący jest sam czyn).

I zgadzam się z końcówką. Niby dlaczego ludzie niepostępujący humanitarnie mają być tak traktowani? Eh, dostaną poprawczak jak dobrze pójdzie ew. nadzór kuratora. Znając życie nawet za morderstwo nie będą odpowiadać...

dnia środa, 25 październik 2006, 190325 by Krup

Lepiej bym tego nie ujął :)

dnia środa, 25 październik 2006, 190346 by Pionio

o ja pierdole ;/ szkoda tej dziewczyny, jednym wygłupem przekreślili jej życie...eh, co to się teraz dzieje ;(

dnia środa, 25 październik 2006, 190514 by maniek

@Krup: masz rację, z tą nauczycielką się trochę zapędziłem chyba, ale skoro wyszła na apel, to chyba dyrekcja o tym wiedziała, więc to dyrekcja powinna zadbać o zastępstwo! W tym momencie, wygląda to na próbę odcięcia się od winy przez dyrektora.

dnia środa, 25 październik 2006, 190822 by GiM

12 lat dostaną, tyle że 6 z tego przesiedzą w poprawczaku...

ja bym ich wszystkich wrzucił na conajmniej 25 lat ciężkich robót publicznych, a nauczyciela bym zwolnił i zapuszkował na conajmniej 3 lata za opuszczenie miejsca pracy i nieumyślne spowodowanie śmierci.

dnia środa, 25 październik 2006, 190945 by Bartini

A ja nie mogę nigdzie o gwałcie się doczytać. Piszą tylko o markowaniu stosunku, dotykaniu i innej czynności seksualnej.

dnia środa, 25 październik 2006, 191611 by zdzichu

Nie zgadzam się. Wina nauczycielki jest ewidentna powinna zabrać klasę na apel bądź zadbać o zastępstwo, zwłaszcza, że klasa ta jak łatwo się domyślić nie należala pewnie do najgrzeczniejszych. Oczywiście nie tylko nauczycielka jest winna. Winić należy: przede wszystkim rodziców,wychowawczynię klasy , która nie pofatygowała się nawet by odwiedzić tą uczennicę(chyba nie trudno jest się domyślić że przydałby się jej w takiej chwili psycholog) klasę, system szkolnictwa w Polsce gdzie szkoła praktycznie nie ma uprawnień,szerzącą sie pornografię i co kto doda....

dnia środa, 25 październik 2006, 192208 by Karina

A mnie zastanawia - gdzie była reszta klasy? To było pięciu chłopa i jedna dziewczyna na lekcji? Czy to kompletnie zdegenerowana klasa, że wszyscy mieli ubaw, a nikt nie stanął w jej obronie?
Rozumiem, że jeden nie miałby odwagi stanąć przeciw takiej dzikiej bandzie, ale w kilku?

Dokładnie - wykastrować. Chociaż nnajchętniej widziałbym ich na "krześle"..

dnia środa, 25 październik 2006, 192759 by Fasolowy Marker Ciężkości

Heh, gdybym ja tam byl, gdybym mial okazje spotkac tych typow to bym im chyba osobiscie napier** Bez jakiejś litości, tak bym im najebał że by im gówno kręgosłup połamało...
Być może zbyt wulgarnie reaguje na to, ale te chuje by na to sobie zasłużyły...
Możliwe że śmierć tej dziewczyny jakoś na nich wpłynie, ale kara mimo wszystko się należy..

dnia środa, 25 październik 2006, 193810 by radmen

@Fasolowy: Chyba nigdy do szkoły nie chodziłeś. Czasem w 30 osobowej klasie ciężko znaleźć jednego normalnego, który się sprzeciwi. Reszta woli się śmiać z resztą idiotów, albo boi się sprzeciwić.
Znam z własnego doświadczenia.

dnia środa, 25 październik 2006, 193900 by Bartini

Widzieliście reportaże w TV? Ci gówniarze sięgali gdzieś do 3/4 wysokości tego dużego policyjnego radiowozu. Jeden z nich może nawet do połowy... Jeden strzał by wystarczył aby koleś padł na ziemię. I w klasie nie znalazł się nikt kto by się odważył?

A rodzice? Słyszeliście tłumaczenia? "Nie róbcie z tego sensacji, nie szukajcie winnych tam gdzie ich nie ma", "tylko się obmacywali" itp. Szok. Oni zaraz po tych gówniarzach powinni dostać karę (odebranie praw rodzicielskich najlepiej). Widać, że to typ rodzica, który dziecku raczej dużej uwagi nie poświęca.

@Bartini: nie dostaną 12 lat. Nawet 6 ani roku nie dostaną. Jak znam życie to kurator najwyżej, ew. poprawczak na pare miesięcy, w którym będą mogli się pochwalić swoim czynem, a koledzy z pokoju obok będą ich za to podziwiać.

dnia środa, 25 październik 2006, 195016 by Krup

i takie sa polskie realia... BTW: jesli chodzi o przemoc w szkole, to n-le nie sa w stanie temu zaradzic... Wiem bo mojego siostrzenca niedawno 2x zbili za to ze jest niepelnosprawny i nie da sobie rady bandzie 5 debili... Mowie, gdybym ich tylko dorwal to my bysmy sobie pogadali...

dnia środa, 25 październik 2006, 195436 by radmen

A ja sądzę, że ze strony tych dzieciaków to była zwykła, fatalna głupota, nie jakieś zamierzone bestialstwo. Różne głupoty się w szkole robiło. Niech każdy się zastanowi, czy nigdy nie był świadkiem jakiejś głupoty, która przy sprzyjających okolicznościach nie mogłaby spowodować czyjejś śmierci? Albo, że ktoś komuś zdjął majtki, "dla jaj"?

Oczywiście to, że to z głupoty, nie znaczy, że winni nie powinni być ukarani. Ale raczej nie należy przesadzać. I przede wszystkim zająć się źródłem problemów, a więc rodzicami (oni powinni być przerażeni wizją tego, że ich dziecko może przypadkiem coś takiego przeskrobać, chociażby z powodu konsekwencji finansowych) i brakiem zaufania do szkoły (czemu nikt z nauczycieli nie wiedział, że dokuczają dziewczynie, czemu nikt wcześniej nie stanął w jej obronie).

Ciężko tę sprawę obiektywnie ocenić (można się zastanawiać czy media zbytnio nie podkoloryzowały sprawy). Ciężko zaproponować dobre rozwiązanie. Kolejne zrujnowane życia trudno nazwać dobrym rozwiązaniem.

Zwalanie problemu na "szerzącą się pornografię" też jest IMHO nadużyciem. Jak zwykle ucierpi "niewinna golizna", a to co utrwala wizję seksu, jako czegoś złego/poniżającego zostanie ("podziemna" pornografia, bez żadnych granic, a także "przyzwoite" filmy, gdzie wszelkie zło zaczyna się od seksu (duża część horrorów, thrillerów i "dramatów obyczajowych")). Zdrowe podejście do seksu, to nie ukrywanie wszystkiego "seksownego".

dnia środa, 25 październik 2006, 215357 by Jajcuś

@Jajcuś: zgadzam sie z tym co powiedziałes. Zauważ tylko, że Ty będąc w tym wieku nie robiłeś aż takich rzeczy.. Ja uważam, że rozebranie tej dziewczyny było już bestialstwem. To było już jak gwałt, dla niej ogromny wstyd, z którym nie umiała sobie poradzić...<br><br>
Te dzieciaki co to zrobiły nie ponoszą pełnej winy. Dużą winę ponoszą rodzice. Same ich odpowiedzi świadczyły o tym jacy są.<br><br>
Być może aktualnie podchodzę do tej sprawy na swój sposób 'emocjolanie'. Jakoś tak po czasie być może ocenię wszystko inaczej. Mimo wszystko ten fakt uważam za coś więcej niż 'obmacywanie'

dnia środa, 25 październik 2006, 222131 by radmen

radmen: "Mimo wszystko ten fakt uważam za coś więcej niż 'obmacywanie'"

Ja też. Ta dziewczyna też -- dla niej to było coś więcej niż można by sobie wyobrazić. Ale niektóre z dzieciaków które tam były, mogły sobie z tego nie zdawać sprawy. Nie w tamtej chwili. Wtedy, dla nich, to mógł być "po prostu wygłup"...

dnia środa, 25 październik 2006, 222921 by Jajcuś

Albo zwykla chec zemsty...

dnia środa, 25 październik 2006, 222958 by radmen

Trochę po niewczasie, zauważyłem, że nie wszyscy rozumieją co oznacza słowo GWAŁT, proszę o przeczytanie poniższej próby zdefiniowania:

GWAŁT PSYCHICZNY

* pogwałcenie poczucia własnej wartości, doznawane przez młode osoby, wchodzące w okres dojrzewania seksualnego, nie mające kontroli nad własną seksualnością;

* przykładowo podczas rytuału katolickiej spowiedzi, w czasie wyznawania "grzechu" seksualności, spowiadania się z masturbacji czy pierwszych, dziecięcych prób życia seksualnego, osoby takie wpędzane są w głębsze poczucie winy;

* wypierając swoją seksualność coraz głębiej tracą kontakt z nią; raz zgwałcone psychicznie w ten sposób, dalej dokonują już samogwałtu psychicznego, karząc się za własną seksualność w obliczu autorytetów religijnych;

* gwałt psychiczny lezy u podstaw engramów budujących syndrom białego światła; gniew i bunt wypływający z tych engramów wskutek prób podejmowania praktyk transformacji energii seksualnej manifestuje się jako patologiczne, gorące energie utrudniające lub uniemożliwiające harmonijne krążenie energii seksualnej i życiowej, aż do momentu uświadomienia i odreagowania engramów;

* analogiczne upokorzenie zajść może w obliczu rodziców czy innych osób starszych - co tworzy specyficzne odmiany engramu i generowanych przez niego zachowań.

dnia środa, 25 październik 2006, 234043 by KKK

"rzykładowo podczas rytuału katolickiej spowiedzi, w czasie wyznawania "grzechu" seksualności, spowiadania się z masturbacji czy pierwszych, dziecięcych prób życia seksualnego, osoby takie wpędzane są w głębsze poczucie winy"

Dowaliłeś jak łysy grzywą o kant kuli. Co to ma do tematu?
Przeszkadza Ci, że ktoś się z tego spowiada i uważa to jako zło i grzech?

dnia czwartek, 26 październik 2006, 102322 by Krup

@Krup: domyślam się, że chodziło o to 'jeśli ksiądz to potępi', to z jego strony jest to gwałt psychiczny na osobie spowiadającej się...

dnia czwartek, 26 październik 2006, 162409 by GiM

Dziewczynka miała zbyt delikatną psychikę.
Nie wiem, jak była wychowywana.
Z pewnością sposób traktowania jej przez rodzinę, miał ogromny wpływ na relacje z otoczeniem, które jest rozmaite, w tym również podłe i brutalne.
W wieku 14 lat, zdarzają się i "tirówki" z własnego wyboru, i infantylne, nie schodzące z kolan rodziców dzieci.
Trudno określić, skąd bierze się to ogromne zróżnicowanie postaw. Nadmierne rozpieszczanie, zastraszanie, nad religijność, izolowanie od "prawdziwego świata"? Nie wiem.

Zahartowana i trochę rozwydrzona 14-letnia gówniara, skrzyknęła by pewnie kolesiów i oni sprali by gnojków, jak należy.
Cóż, jedni są twardzi, inni nie. Smutne to, ale tak bywało w zamierzchłych czasach i tak się będzie zdarzało w przyszłości.
Część ludzi, to chwasty i tyle. A chwast zasłania słońce pożytecznym roślinom.

dnia czwartek, 26 październik 2006, 171915 by KKK

moim zdanien nic im nie zrobia poniewaz maja dopiero po 14 lat i nie obowiazuje ich jeszcze nasze "cudowne polskie prawo":/. Odsiedza tylko te 3 mieisace w schronisku dla nieletnich i pozniej dostana conajwyzej KURATORA. I jeszcze jedno w klasie bylo ponad 30 osob i nie wierze ze nikt by sie tam nie znalalz zeby jeje pomoc wiec powinna tez odpowiadac cala klasa za wspoudzial :/:/

dnia niedziela, 29 październik 2006, 101647 by mlody

W mojej szkółce gim1 w Gdańsku nauczyciele kręcą sobie bekę ze śmierci tej dziewczyny. Jak wychodzą z lekcji na peta to mówią tylko się nie zmolestujcie albo żeby nikt nie wisiał jak wrócę.

dnia czwartek, 04 styczeń 2007, 205133 by bóg seksu

@bs: smutne... pewnie nawet się nie zastanawiają nad tym co mówią... współczuję, podejżewam jednak, ze większość klasy ma ubaw, co?

dnia piątek, 05 styczeń 2007, 074535 by GiM

Po części się zgadza. Nasi rozrywkowi nauczyciele robili jaja też ze swojej koleżanki. To się nazywa mobing czy jakoś tak. Kobieta chciała się zabić. Jej uczniowie bardzo jej żałują. To była świetna matematyczka. Prowadziła dużo darmowych zajęć po lekcjach. Moja wychowawczyni mówiła nam, że to wariatka i wyskoczyła z okna na parterze. Śmiała się. Potem od uczniów Nowik dowiedziałem się, że ona nie mieszka na parterze. Ale ubaw niektórzy co jej nie znali mieli. Takie jest życie.

dnia sobota, 06 styczeń 2007, 101920 by bóg seksu

..tożsamość..:
..meritum..:
..lokum..:
Wpisz kod:code